Job 42 van 109


Report this listing

Solliciteren



Dossierbeheerder


Functie

Jij hebt een passie voor maatschappelijk werk? Een administratieve krak? Wij zijn op zoek naar een gedreven Dossierbeheerder Onroerende transacties die de  verantwoordelijkheid neemt voor het administratief beheer van kandidaat-huurders.

Je voornaamste taken als dossierbeheerder zijn :

• Je begeleidt klanten naar een Vlaamse Woonlening of aankoop van een betaalbare woning of kavel.

• Je ondersteunt (kandidaat) sociale ontleners en -kopers bij de volledige dossieradministratie.

• Je staat klanten zowel persoonlijk als telefonisch te woord

• Je beheert nauwkeurig alle bijhorende data en administratie

• Je neemt zelfstandig contact met actoren en partners (gemeentes, notarissen, andere partners,...)

• Je volgt dossiers mee op in functie van nieuwbouwprojecten, leest verkoopaktes na en stuurt nodige aanpassingen tijdig door naar Notariaten.

• Je bereidt nauwgezet transacties voor met betrekking tot aankoop- en verkoopoverdrachten.

• Je staat in voor een correcte kennisgeving aan Wonen Vlaanderen.

• Je bent mede verantwoordelijk voor nauwkeurige opmaak rapporteringen en actieve opvolging van klantendossiers volgens wettelijke bepalingen en interne procedures.

• Je werkt zowel kwalitatief en klantgericht en draagt de missie, visie en waarden uit van onze klant.

• Je maakt deel uit van een klein team en rapporteert aan de Teamleider Onroerende Transacties.

Jouw profiel

• Je hebt een Bachelor diploma in Menswetenschappelijke, Economisch/Financieel of Juridische richting of relevante ervaring.

• Kennis financiële sector, door contacten met banken of kredietmaatschappijen is een extra troef.

• Je bent nauwkeurig en administratief sterk onderlegd.

• Je bent computervaardig en vertrouwd met MS Office toepassingen.

• Je bent een gedreven en betrokken teamspeler die vlot communiceert op alle niveaus.

• Je bent een integer, discreet en sociaal-voelende persoonlijkheid die weet om te gaan met vertrouwelijke gegevens en bereid is tot voortdurende bijscholing.

• Je bent houder van het rijbewijs B.

• Je bent bereid om af en toe tijdens de avonduren en in het weekend te werken.

  • Verzekeringsproducten of -diensten verkopen: Gezondheid
  • Verzekeringsproducten of -diensten verkopen: Brand, ongevallen en allerlei risico's (BOAR)
  • De voorwaarden van het verzekeringscontract met de klant afspreken (bedrag van de premies, aard van de dekking, ...)
    De bewijsstukken verzamelen en voor akkoord overhandigen
  • Verzekeringsproducten of -diensten verkopen: Levensverzekering
  • Verzekeringsproducten of -diensten verkopen: Spaarproducten, bijstands-, pensioen- of uitvaartverzekering
  • Een activiteit uitvoeren waarvoor een erkenning vereist is: Erkenning van de FSMA (Autoriteit voor Financiële Diensten en Markten)
  • Vervaldagberichten versturen, de inning van premies opvolgen en de aansluitingsdocumenten aan de klanten bezorgen
  • De verzekeringsnoden van de klant analyseren en hem over de voorgestelde producten informeren
  • Schadevergoedingsprocedures opstarten voor verzekerden of slachtoffers op basis van een beoordeling van de schade en de aansprakelijkheden van de betrokkenen
  • Financiële producten promoten bij particulieren, professionelen of bedrijven
  • Het verzekeringscontract van de klant actualiseren en de opvolggegevens registreren
  • De schademelding controleren of een expertiseprocedure opstarten (aanstellen van een expert)
  • Een partnerportefeuille opvolgen en ontwikkelen (notarissen, vermogensbeheerders, autodealers, ...)
  • Een klanten- of prospectenbestand uitwerken

Aanbod

Bedrijfsinfo

Onze klant heet je graag welkom als dossierbeheerder Onroerende transacties, waar ze streven naar het creëren van een kansrijke omgeving door middel van kwaliteitsvol en betaalbaar wonen. Bij hun vinden huurders en kopers niet alleen een huis, maar een echte thuis. Samen zetten ze zich in voor het opbouwen van sterke buurten waar het leven in alle opzichten goed is.

Ben jij de ontbrekende schakel die we zoeken? Aarzel niet en reageer onmiddellijk door op de onderstaande knop te klikken of stuur jouw cv naar turnhout@unique.be. Wij zijn enthousiast om kennis te maken en zien uit naar jouw reactie!

Team Turnhout


• Een boeiende functie met veel klantencontact en gevarieerd takenpakket met verschillende uitdagingen binnen een snel evoluerende organisatie met grote maatschappelijke relevantie.

  • ull; Een voltijds contract (38u/week) onbepaalde duur (4/5de is bespreekbaar) in een moderne omgeving te Turnhout met goede verbinding openbaar vervoer en makkelijk parkeren.
  • ull; Alle professionele tools.
  • ull; Een aantrekkelijk loonpakket (volgens relevante werkervaring) met extralegale voordelen waaronder maaltijdcheques en een uitgebreide groeps- en hospitalisatieverzekering.

Solliciteren

Unique Turnhout (new)
+32 (0)14 47 04 74

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht